Zásady zdravého životného štýlu

Pre dlhý, zdravý a šťastný život je dôležité dodržiavanie niekoľkých zásad https://www.boccian.sk/zasady-zdraveho-zivotneho-stylu.

běh

Denný režim

Nie sme hrdinovia filmu „Groundhog Day“, takže každý deň sa líši od predchádzajúceho, napriek tomu je dôležité pracovať a sledovať režim dňa. Ak o tom premýšľate, pravidelne vykonávame rovnaký súbor akcií: spíme, jeme, pracujeme, odpočívame a tak ďalej bez ukončenia. Ak si všetky tieto akcie plánujete, môžete efektívne využiť svoj vlastný čas a máte oveľa viac času na iné veci. To neznamená, že váš život by mal byť napísaný za pár minút, ale predvídateľný režim vám pomôže vyhnúť sa zbytočnej vyššej moci a vášmu telu – zbytočnému stresu.

Kompletný zdravý spánok

 Čokoľvek hovoria mali by ste začať zdravý životný štýl nie od pondelka, ale od večera, keď idete spať. Iba potom budete mať dobré zdravie a budete mať silu prejsť na ďalšie položky v našom zozname. Predpokladá sa, že dospelý potrebuje spať asi  7 hodín denne a je žiaduce ľahnúť si každý deň približne v rovnakom čase a do polnoci. Pre spánok je lepšie vybrať nie príliš tvrdú, ale nie príliš mäkkú posteľ a miestnosť by mala byť predtým vetraná.

skok

Správa emócií

Pre človeka je veľmi dôležité nielen to, čo robí, ale aj to, čo cíti. Všetci sa dostaneme do zložitých situácií, ale stres len zhoršuje blaho a nepomáha riešiť problémy. Psychológovia odporúčajú, aby sme sa nedostali do zúfalstva, ale pamätajte, že my sami si riadime náš život. Zlyhania by sa mali považovať za skúsenosť, z ktorej by sa mali poučiť užitočné poznatky. Negatívne emócie môžu nielen znížiť vaše sebavedomie a dôveru v ostatných, ale tiež spôsobiť skutočné choroby.
Aktívne ranné cvičenie

Zdôrazňujeme, že prechádzať sa medzi spálňou, kúpeľňou a kuchyňou sa nepočíta.  Ospravedlnenie o nedostatku času tiež neprejde. 15 minút nájdete aj z najťažšieho rozvrhu. Správne nabíjanie bude príprava celého organizmu na pracovný deň.

Napájanie systému

Vaša strava by mala byť rôznorodá a vyvážená. Urobte si čas a nesnažte kombinovať potraviny s inými vecami. Nájdite si čas aby ste sa naraňajkovali v pokoji, bez žiadnych mobilov a ani pred telkov.

Kontrola hmotnosti

Nadváha, ako nezdravá slabosť, negatívne ovplyvňuje celkový stav tela. Nadmerná hmotnosť vytvára dodatočné zaťaženie vnútorných orgánov a muskuloskeletálneho systému, ktoré môžu spôsobiť vážne choroby. To však neznamená, že sa musíte bezohľadne obťažovať diétou. Dôvody pre nadváhu sa môžu líšiť, čo znamená, že „liečba“ by mala byť individuálna. Skôr ako zistíte účinnosť inej módnej stravy, prejdite na konzultáciu s dieterom.

Zásady zdravého životného štýlu
Ohodnoťte příspěvek