Senátor požaduje prísnejšie pravidlá, ako YouTube inzeruje deťom reklamy

Markey napísal zákon o tom, ako by mali platformy zaobchádzať s údajmi detí, s názvom Zákon o ochrane súkromia detí online (COPPA) . Všeobecne platí, že COPPA robí protiprávne pre platformy, ako je Facebook a YouTube, aby zhromažďovali údaje o užívateľoch mladších ako 13 rokov. Vo svojom utorkovom liste Markey vyjadruje obavy, že YouTube tieto pravidlá nedodržiava.
 
Preto naliehavo vyzývam Komisiu, aby využila všetky potrebné zdroje na vyšetrovanie služby, požadovala, aby služba zaplatila všetky peňažné sankcie, ktoré dlhuje v dôsledku porušenia právnych predpisov, a nariadila službe, aby zaviedla politické zmeny, ktoré najprv zabezpečia pohodlie detí.“youtube.jpg
 
List načrtáva niekoľko zmien, ktoré by platforma mohla implementovať, vrátane nútenia spoločnosti Google, aby prestala zhromažďovať akékoľvek údaje od detí mladších ako 13 rokov, aby úplne vykopali deti z platformy, kým nebude v súlade s pravidlami, a zakazujú marketing ovplyvňovačov zameraný na deti. Markey dokonca zaznamenáva jeden z najpopulárnejších kanálov na preskúmanie hračiek na YouTube, Ryan's Toy Review, ktorý sa môže pochváliť viac ako 19 miliónmi nasledovníkov. Ak by sa tieto zmeny prijali, dramaticky by narušili reklamný ekosystém služby, ktorý sa vo veľkej miere spolieha na obsah, ktorý je vhodný pre inzerentov.
 
Tento zoznam tiež navrhuje požiadavku, aby služba predložila FTC každoročne audity, pričom zakáže akékoľvek nové produkty zamerané na deti, až kým ich panel, ktorý určí FTC, neprehodnotí a spoločnosť Google nevytvorí nový fond na „produkciu a zosilňovanie kvalitného obsahu pre deti. "webové stránky.png
 
Toto sú významné požiadavky zo strany senátora a nie je jasné, či sa im FTC stane prístupným. Tento list by však mohol poskytnúť niektoré pokyny pre úradníkov FTC o tom, čo zahrnúť do akéhokoľvek vysporiadania so službou v dôsledku vyšetrovania.
 
„Spoločnosti všetkých typov majú silné obchodné stimuly na zhromažďovanie a speňaženie informácií o deťoch,“ napísal Markey. „Osobné informácie o dieťati môžu byť využité na to, aby boli spotrebitelia v nasledujúcich rokoch, takže je povinnosťou FTC presadzovať federálne zákony a pôsobiť ako kontrola proti stále rastúcemu apetítu po údajoch o deťoch.“